Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av gunilla - 13 mars 2009 09:45


Jag är ledig idag voch väntar på fler tillfällen att få vikariera. Jag är mycket pigg på att få komma ut och jobba, få lite mer tillskott i kassan, hi.

Härom dagen var jag på ett mycket trevligt ställe , det var ett familjekooperativ iSjälevad,kallad Mobackens förskola.

Det kändes långt att fara dit, men det visade sig att det var inte så värst långt.

Vägen var fin hela tiden och det låg ute på landsbygden. Jag trivs med att arbeta så där ute på vischan.

Igår var vjag på ett mycket intressant möte på skolans högstadium, det var en kurs som skulle ta upp om narkotika, tobak och alkohol som ju dagens ungdom kan dras med i om man inte höjer på ögonen.

Vi var rätt många som kom på första träffen, hade kul alltså, eleverna var också med, men sen skulle de få träffa hon som pratade igår redan på dagtid och vi föräldrar skulle komma på måndagkväll igen. Träffarna blir ca 7-8 gånger denna termin.

Idag ska vi fara ner på stan och helghandla igen, fast det blir nog bara på övre sidan, Coop forum, Rusta tror jag. Det brukar bli lite fika på Coop också, det är rätt billigt där. Det är ju alltid kul att fara någon annanstans och handla än bara vara på hemmaplan. Det är bara nyttigt att komma ut och träffa folk etc.

Jag får skriva mer i kväll, man måste ju göra något här hemma också...

Vi ses......

Ett tillägg ja och jag måste få säga att nu skiner solen upp så fint, så det kanske blir lite snösmältning, takdropp och  ja jag vill snart se tussilag, snödropp och scilla, prata om vårkänslor alltså./ G.N

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards