Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 24 april 2009

Av gunilla - 24 april 2009 10:46

Elisaannw skulle skicka dig denna låt men fick inte det att fungera. Jag tyckte denna  passade så bra till din sista kommentar och håller fullständig med Mia  där. Sen vet jag att du är så förtjust i naturens underverk liksom jag .

Tänk dig en massa gula liljor i en trädgård  på sommaren det är väl  underbart. Vi hade sådana när  vi bodde i Dorotea fast det var ju i en lägenhet vi bodde då, och förra hyresgästen hade förmodligen planterat dem.

Jag planterade mina guldspiror, synd jag inte grävde upp dem och tog hit. Fast det må ju glädja alla som går förbi där.Det är ju inte säkert att de hade klarat hela flytten heller.Halvklart väder här idag, solen kan dyka upp den är lite trög just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards