Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av gunilla - 14 maj 2009 13:02


Ja idag har en vän till mig sin födelsedag men ingen människa som jag pratat med vet var han är. Vi gick samma skola i Farmington Hills, Michigan och hade mycket roligt tillsammans. Vi var båda utbytesstudenter, han från Liberia  och jag härifrån.

Jag har skrivit ett par brev men jag vet inte om det kommit fram till Afrika. Det är ju rätt oroliga tider överallt också.

Han pratade om att återvända till Staterna för utbildning och förmodligen jobb så jag hoppas av hela mitt hjärta att han är där och har det bra, men var där?

Jag tänker ibland  att det finns ju TV-program som spårlöst om de skulle kunna hitta en sådan person.

Hoppas hans stora familj också har det bra om de är i Liberia eller någon annanstans i världen.

George bodde hos ett äldre par utan hemmavarande barn i Farmington Hills och inte långt ifrån där jag bodde hos min underbara familj.

Vi var på diverse YFU partyn och andra träffar med övriga ungdomar och hade kul.

Jag har kontakt med min värdfamilj fortfarande.

Ovido - Quiz & Flashcards