Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av gunilla - 31 maj 2009 09:35

Jag ska tvätta idag fast på eftermiddagen. Jag tycker nog att folk som bokar sin tvättid ska känna ansvar och tvätta då för andra kan ju vilja använda maskinerna också. När jag bokade i förra veckan så fanns bara en tid kvar och jag tog ju den förstås, nu tvättar tydligen ingen, men ska man våga ta denna tid tro? Jag ska avvakta lite till så kanske jag kommer undan tidigare för vi ska ju äta lunch/eller kalla det middag på indiska restaurangen idag.

Jag ska ju sedan fortsätta att fixa lite i lägenheten och förrådet som jag har börjat med.

Tar man rum för  rum så går det lättare.Dumt att börja överallt för då orkar man ju inte slutföra det man börjat med.

Kom att tänka på en låt igen ,få se om jag kan hitta den,nyfikna va?

Skapa flashcards