Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av gunilla - 26 juli 2009 16:24

Idag har vi väldigt varmt och soligt ute. Men jag vet inte vad det där badet har tagit vägen, men det är nog det myckna regnandet som tagit överhanden. Det var väl detsamma för vi har en liten tur att göra snart igen och då kan det bli mycket av den badande varan. Fast då måste det bli fint väder förstås. Ja vi far ju ändå tror jag.

Har just inte gjort så mycket idag som kan vara av värde och skriva om, var tvungen att fara till affären och inhandla lite mjölk  bland annat.

Annars har vi bara varit ute på hundpromenaden.

Jag ska alldeles snart dricka lite kaffe också och läsa klart min bok, det får bli på balkongen tror jag.

Blåbär och smultron börjar mogna nu, jag har nog hittat smultron och provsmakat dem i naturen och utan det goda ovanpå. Jag menar grädde eller glass.


Ovido - Quiz & Flashcards