Liv och Leverne!!!!!

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

En vanlig dag!

Av gunilla - 13 augusti 2009 15:16

Idag har jag varit i tvättstugan, äntligen var det ledigt. Det blir ju lite tvätt när man varit ute och rest . Visserligen fanns det ju tvättmaskiner där vi campade men man tar ju bara det nödvändigaste då. Dessutom så var man tvungen att passa maskinen och stoppa i lite mynt.

Vädret här hemma är soligt och mycket varmt,fast jag tror att det regnade i natt.

Vi höres snart igen!


 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

13 augusti 2009 15:34

Tack för din omtanke ang Gaby:)
Ja du det blir lite tvätt när man har varit ute och rest. Så jag förstår dig att det måste ha varit skönt att få en tvätt tid.
Här är det inte så varmt lite kala vindar sen har det regnat till och från hela dagen.
Njut av den sköna värmen och sköt om dig kjamisar

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

13 augusti 2009 16:05

Jag har OCKSÅ tvättat idag, men i den egna maskinen i badrummet. Använder tvättstugan ibland när jag har t.ex sänglinne, handdukar och sånt. Efter stambatet för ett antal år sedan gjordes det om lite i bl.a badrummet så att vi kunde installera en tvättmaskin om vi ville och det gjorde jag alltså här sedan. Här skiner solen och det är +19 eller så.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

14 augusti 2009 00:02

Åh, jag vet!!! Kära nån för att ha varit ute och rest eller inte varit hemma så mycket.... Vår tvättkorg var mer än överfull när min semester led mot sitt slut. Vi hade inte varit hemma så mycket och när vi väl varit hemma hade vi mest slängt kläder och grejer för att hinna packa till nya resmål!

Jag rekommenderar inte Panduro till någon om man inte MÅSTE handla där, om det inte finns något annat eller så. Det är dyrt som attan!! Var bor du? Det är ju inte alltid så lätt att få tag på hobbyaffärer, men det finns stora utbud på Internet som tur är!!

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gunilla - 22 augusti 2010 17:49

Jag har blivit utmanad av Josefin  att svara på dessa frågor.1) Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?       Går ut med Oscar.2) Vem skulle du ringa om du behövde hjälp med att gömma ett lik? Polisen så klart   3) Har du någonsin s...

Av gunilla - 3 augusti 2010 18:03

En hel månad har reda gått och jag har inte skrivit här på länge. Ja det är faktiskt så att vädrets makter har fått bestämma lite i sommar, det har ju varit så vackert ute att datorn har fått vänta lite . Måste ju ta till vara på alla soliga dagar fö...

Av gunilla - 4 juli 2010 21:05

Idag har det varit 25 grader ute och rätt mulet,solen har försökt komma  fram också ibland. Har väl inte gjort så mycket idag mer än det som brukar göras här hemma. Jo vi fick en stor lax av vår Burmagranne igår så den tillagade jag som sön...

Av gunilla - 2 juli 2010 19:07

  Ja vi har då haft mycket underbara sommardagar nu och hoppas att det fortsätter ett tag till. Varmt och kvavt inne som ute kan ju vara besvärligt att vistas i länge tycker jag, men jag försöker att vadra tidigt på morgnarna ett tag för då tycke...

Av gunilla - 29 juni 2010 17:48

Jag börjar den nya månaden med  detta fina inlägg, kommer snart igen och berättar om vårt midsommarfirande   och allt annat  som jag vill dela med mig till er alla som kan tänkas vara härinne ibland.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards