Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av gunilla - 17 augusti 2009 18:15

Ja idag kom ett par utskick av Världnaturfondens julgrejor. Det blir till att sälja snabbt nu så att kunderna kan välja i lugn och ro. Den äldre damen här har sålt sedan 2004 tror jag och den yngre i 2 år. Det brukar gå bra i alla fall fast lite måste man ju hjälpa på traven. Jag vill ju bara att de ska gå till den närmaste omgivningen och helst till dem de känner.

Det är väldigt fina premier de får välja mellan. Premierna de valt är bl.a en el scooter,keyboard, dvd,digitalkameror etc.

Jag brukar handla av dem bland de sista för varför ska folk veta vad jag köper och hur mycket .

Ja det låter som jag handlar mycket men det blir inom en viss summa eftersom jag ju måste fördela det på dem båda så det blir något så när rättvist.

Annars så har vi varit ute i värmen igen. Nu ska jag till att baka, och den där möbleringen måste till idag när det gäller köket.

Vad jag ska baka, ja det blir sådana där scones till kvällsfikat.


Ovido - Quiz & Flashcards