Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 5 september 2009

Av gunilla - 5 september 2009 16:30

Dagen började som en gråmulen lite kylig morgon, vi tog det lilla lugna här hemma, fikade,såg på tv och lyssnade på ring så spelar vi . For sedan på affären för jag helghandlade inte igår. Det brukar vara så mycket folk då, men idag var det en väldans trängsel där. Har alla börjat handla på lördagar nu, hi?

Vi for hem och fixade lunchen. Det blev kycklinglever,och diverse grönsaker till. Det var egentligen efterrätten som saknades, glassen. Nej då det är sällan vi har efterrätt men jag kände att något mer efter detta skulle vara gött till kaffet.

Vi ska fara till ö-kiosken och se om vi hittar något till i kväll. Jag vet ju inte om det är nån bra film på tv:n heller, men det kan man ju kolla.

På tal om filmer så går det  en mycket bra film på bion nere i stan " Sommaren med Göran". Skulle bra gärna vilja se den. Hoppas den stannar ett tag nu.

Har någon sett eller hört om någon bio/ film som är värd att se så tipsa mig .

I morgon är det tvättdags igen så det blir till att springa fram och tillbaka ett tag. Men det gör inget för det är rätt nära och motion behöver man ju få varje dag för att hålla sig i trim.

Jag skulle nog ta och använda cykeln lite mer innan ishalkan och snön kommer.


Den här dagen blev mycket varm och solig igen!  Det var sköna vindar.



Skapa flashcards