Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 15 september 2009

Av gunilla - 15 september 2009 12:49

Idag har det varit rätt så kallt ute, men jagär glad att det soliga och varma vädret tog över makten. Har alldeles nyss varit ute med hunden och det var riktigt härligt i värmen. Jag ville ju knappt gå in efter rastningsturen.

Jag har fått mängder av telefonsamtal och sms idag och folk behöver tydligen anställa vikarier.

Det är bara det att jobben är på andra sidan av stan så det tar ju lite tid att köra. Fast i dagens läge så får man inte tacka nej till arbeten. Idag var det lite speciellt för jag har lite att uträtta här hemma och i stan.

Jag har ju jobb denna vecka ändå nu.

Jag ska fortsätta lite senare med detta inlägg ser att klockan springer iväg. Vi ses här snart igen!

Ovido - Quiz & Flashcards