Liv och Leverne!!!!!

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Regnig söndag...

Av gunilla - 4 oktober 2009 17:15

Ingen sovmorgon här inte, för idag var det att gå till kyrkan . Vi har en mycket fin gammal kyrka är i närheten. Ja det tar ungefär en kvart eller tjugo minuter att fara dit med bil .

Det var en familjegudtjänst, för sexåringarna som var väldigt få idag skulle få sin fäörsta bibel. Det var konfirmand inskrivning med information, fika mm.

Det kommer tydligen att bli ett kul sådant år med massor av kul aktiviteter. Mycket läger h är och där, och det mesta bekostas av kyrkan.


När vi kom hem så var det tvätten som stpd och väntade här och lunch/middagsmaten skulle ju också fixas.


Vi hade faktiskt rätt tur med vädret igår ,det var soligt och fint hela dagen och regnet kom på kvällen och det gjorde ju ingenting för man är ju inte ute så mycket då.

Jag ska lägga in ett foto på vår kyrka här, det är Grundsunda församling här på samhället förresten.Flört

  

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

4 oktober 2009 18:25

vår son har sjungit i kyrkan idag och våra 4-åringar fick sin bibel:) Tycker det är trevligt att kyrkan gör så mycket för barnen:)

Bilden är jätte vacker med all denna snö, Kyrkan med:)

Ha det så gott och sköt om er, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

5 oktober 2009 09:42

Tack för din kommentar - det blev riktigt dråpligt det du skrev./Här regnade det till och från igår men nu skiner solen däremot och lufttrycket har stigit./Har ju själv aldrig konfirmerat mig, men jag var rädd att svara fel på frågorna! En jättefin bild på kyrkan med snö.

http://elisannw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gunilla - 22 augusti 2010 17:49

Jag har blivit utmanad av Josefin  att svara på dessa frågor.1) Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?       Går ut med Oscar.2) Vem skulle du ringa om du behövde hjälp med att gömma ett lik? Polisen så klart   3) Har du någonsin s...

Av gunilla - 3 augusti 2010 18:03

En hel månad har reda gått och jag har inte skrivit här på länge. Ja det är faktiskt så att vädrets makter har fått bestämma lite i sommar, det har ju varit så vackert ute att datorn har fått vänta lite . Måste ju ta till vara på alla soliga dagar fö...

Av gunilla - 4 juli 2010 21:05

Idag har det varit 25 grader ute och rätt mulet,solen har försökt komma  fram också ibland. Har väl inte gjort så mycket idag mer än det som brukar göras här hemma. Jo vi fick en stor lax av vår Burmagranne igår så den tillagade jag som sön...

Av gunilla - 2 juli 2010 19:07

  Ja vi har då haft mycket underbara sommardagar nu och hoppas att det fortsätter ett tag till. Varmt och kvavt inne som ute kan ju vara besvärligt att vistas i länge tycker jag, men jag försöker att vadra tidigt på morgnarna ett tag för då tycke...

Av gunilla - 29 juni 2010 17:48

Jag börjar den nya månaden med  detta fina inlägg, kommer snart igen och berättar om vårt midsommarfirande   och allt annat  som jag vill dela med mig till er alla som kan tänkas vara härinne ibland.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards