Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av gunilla - 3 februari 2010 11:00

Idag har jag skjutsat mina damer till skolan som alltid eftersom de då kan få e lite längre   sovmorgon. Jag for hem sedan gjorde det jag skulle göra på en timme, ja inte alls förstås. Efter det så skulle jag hjälpa till att köra sexorna till elljusspåret bortanför skolan. De skulle  åka skidor förstås och jag tror det blev 2,5 km idag också.  Dagens väder var betydligt bättre än förra veckan med lite mildare temperatur. Förra veckan fick de åka i blåsväder och snöstormen hann i kapp dem.

Medans jag väntade så promenerade jag till  en  väninna som bor alldeles i närheten och bjöd in mig på kaffe och en timmes pratstund.

Hon är egentligen en gammmal brevvän till mig sedan 1965. Vi har haft bra kontakt sedan dess.

Vi har faktiskt haft mycket roligt tillsammans då vi har träffats så här genom åren må ni tro.





Skapa flashcards