Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av gunilla - 6 mars 2010 11:00

Vi har en strålande fin dag  i dag med endast 6 grader minus. Ska fara nre till stan ett tag och uträtta några ärenden samt kika på bokrean där också. Det blir sedan till att baka bullar som vi ska ta med oss nästa vecka . Det blir gott i slalombacken.

Igår blev det sex stycken farinsockerlimpor som  jag inte bakat på jätte länge. De blev goda må ni tro,  några ska jag frysa in och någon tar vi med oss.

I morgon är det visserligen dags för tvätten igen men jag måste hina med dessa pizzabullar också.

Allt måste ju förberedas och kanske inhandlas redan nu.

Det blir faktiskt bra mycket billigare om man bakar och tar med maten. Vi tar ju ingen dator med oss så jag får väl ett årsjubilera här då vi kommit hem igen, det blir ett år den 10 mars sedan jag fixade denna  blogg.


Ovido - Quiz & Flashcards