Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av gunilla - 1 maj 2010 10:06

                        nej inte jag ,har aldrig gått i något sådant tåg, men vi mötte ett långt demonstrationståg en gång i Umeå då vi kom från finlandsbåten.

Första maj jo det är nog fortfarande detta aprilvädret som håller på. Det regnar som bara den men det får sluta till eftermiddagen tycker jag. Det syns  förstås att det är bra med regnet  också för snö börjar fara undan.

Det var tur vi inte for uppöver i helgen för de varnade för halka och besvärligheter på fjällvägarna. Det kan jag ju förstå för de flesta har väl skiftat däck nu . Vi har dessa vinterdäck på,så i och för sig hade det ju inte gjort så mycket om vi farit upp. Jag gillar inte att köra i det väglaget en längre stund fast jag har dubbar.

Det ska bli en tur efter Pingsten i stället för då måste vi upp för det är prao för den ena dottern igen och en hel vecka.

Bensinpriset börjar gå upp igen............!


Ovido - Quiz & Flashcards