Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av gunilla - 15 juni 2010 16:21


Jag satt på balkongen en stund i eftermiddags för det var så varmt och härligt på alla möjliga vi och lugnt överallt. Jag fick höra något långt borta mot havet, lyssnade och lyssnade , jojomensan det var flera koo.-koon må ni tro. Det var faktiskt en fröjd  att få höra den fågeln. Det var flera herrans år som jag hörde den. När vi bodde i Vilhelminatrakten så kunde man höra den ofta och till och med se flera stycken sittande på telefontråden utanför köksfönstret.


Vi har en fin dag annars , fast ibland kommer det en regnskur men så är det ju på den svenska sommaren.

Igår regnade det hela dagen tror jag fast som värst så kom det ner 22 mm på kvällen.ett evigt spöregnande alltså.  Hoppas att detta fin väder håller i sig nu eftersom det är midsommar nästa helg också.

Skanska var faktiskt hit och klippte gräset idag för det behövdes verkligen, och i morgon skulle de komma med trimmen.

Vi har ju fått ny fastighetsägare nu också ,ett företag rån Stockholm har köpt upp detta område  så vi får hoppas att det blir bra och det tror jag nog.

Nu ska jag snart gå ner på affären och handla lite mat. Fortsätter eventuellt här sedan om inte städningen tar överhanden.   


Mors,mors på er alla!

Skapa flashcards