Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av gunilla - 3 augusti 2010 18:03

En hel månad har reda gått och jag har inte skrivit här på länge. Ja det är faktiskt så att vädrets makter har fått bestämma lite i sommar, det har ju varit så vackert ute att datorn har fått vänta lite . Måste ju ta till vara på alla soliga dagar först,för vi har ju en vinter som kan kännas faktiskt.

Ja  visst kan det väl bli en fin höst också.


Har sett en del smultron här utanför nu och blåbären är nog också snart färdiga att plockas. Liksom hallonbuskarna. Dessa bär har jag tyvärr inte plockat på länge,men i år tror jag de kommer igen.


Idag är det ju den tredje augusti och min mor skulle faktiskt ha fyllt 94 år, hon har en syster som fortfarande lever och hon är 95 år. Hon är bosatt lite utanför Vasa i Finland,spå henne vill jag snart träffa. Det är alldeles för dyra biljetter på båten över tycker jag men det kan ju ändras i höst.


Vi har ju gjort lite småutflykter  nu på sommarlovet och det ska jag berätta för er snart.

Vi ska fara ut och campa några dagar i morgon förresten,men bara en bit bort, Frösön.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards