Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av gunilla - 16 mars 2009 09:59


Ja då var det måndag igen och detstår inte på förrän det är påsk. Vi ska då fara upp till Borgafjäll och åka skidor. Vi har hyrt en stuga där som vi brukar. Stannar där i ett par dagar, det kan ju också bli ett och annat pimpelfiske också.

I helgen har vi varit och badat i Paradisbadet här i Ö-vik, det brukar vara mycket folk när vi är där  men i lördags var det inte så mycket ganska lagom.

Vi åt lunch där och gjorde middagen då vi kommit hem, det blev köttbullar och pasta hemma.

Vi tittade sedan på melodifestvalen förstås och det var spännande värre, det var många låtar jag tyckte var bra.

Vinnarlåten var e av dem jag hopades på.


Igår tvättade jag fast det var mycket vackert väder ute och snösmältningen satte fart på allvar alltså.  Nu är det nog snart slutsparkat för säsongen. Det går ju ännu att ta sparken om man ska till tvättstugan och har mycket tvätt,ganska behändigt med det fordonet.


Ikväll ska jag gå på den där kursen på skolan igen den är på 2 timmar åt gången/ganska lagom. den handlar om Nya Steg och är rätt så kul.


Nu måste jag sluta och göra någonting här hemma men jag lovar att återkomma snart med mera nyheter.

Må så gott från mig.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards