Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av gunilla - 4 maj 2009 10:29


Lyssna på denna, så återkommer jag med skrivandet senare.


Det har väl inte varit något speciellt idag, vädret har inte varit det bästa heller. Grått, kyligt och några regnstänk. Vi behöver ju en massa regn så här års för att våra växter ska tordas slå ut och bli sommarlik.

Det är väl så att ju längre  det går på våren och vi närmar oss nästa årstid så har vi svårt att vänta på värmen. Det är nog så här varje år egentligen och när den sköna sommaren är här då klagar vi för vi tycker det är för varmt i stället. Man blir liksom aldrig nöjd heller.

Det är ju bra synd att sommaren är lite för kort häruppe fast det har hänt att vi haft verkligt fina höstsäsonger också. Britssommar tror jag vi kallade sådana år förr.

Än så länge har jag mina skinnvantar ,mössan och vinterjackan framme.

Jag ska nog snart ta och hänga ut vintergarderoberna och plocka undan lite undan för undan.

Jag såg faktiskt en granne idag som hängt ut sitt på balkongen.

Det är ju bara fem till sex veckor kvar till sommarlovet också, det har verkligen gått fort ,detta året.

I fjol var vi på skolresa till Göteborg och det känns som det var i år.

Ovido - Quiz & Flashcards