Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av gunilla - 22 maj 2009 11:08

Mässan i Ö-vik var enren upplevelse. Det var uppe på idrottsplatsen och där hade jag aldrig satt min fot så det var lite besvärligt att veta vilka gator som var dels enkelriktade och avstängda för mässan.

Men jag frågade mig fram och det gick ju bättre, vi hittade upp tillslutParkering fick vi ju fast folk sa att det var svårt att finna.

Mycket folk som sagt var, men det är det ju på sådana här ställen.

Linedansarna gjord det bra men det var lite folk som tittade på dem. Det var mer då frisyrskolan hade sitt uppträdande.

De hade däremot väldigt hög musik så jag var tvungen att sätta Oscar i bilen.

Vi gick runt efter att ha införskaffat en hamburgare och dricka först.

Eva och vi var in på ett ställe och tittade på vad de sålde och det var mycket det. Jag köpte inget alls,men däremot såg jag en massa folk jag inte sett på länge.

Det fanns två ställen till man kunde gå in och kika på men vi hade ju Oscar och hundar kan ju inte gå in på grund av allergirisken bland människorna.

Därför skickade vi in Eva eller hon gick själv och vi stannade vid ett godisstånd och köpte lite hemlagade karameller. Mums.

Vi gick nerför backen sedan och tittade, och då ville Josefin klättra upp i läskedrycksbackar och klarade 20 st och då fick hon välja ett pris. Lägger in en bild på det senare.

Sedan sade vi hejdå till Eva och for hem och fixade supen. Det heter väl så om man inte äter middagen förrän rätt sent på kvällen?


Ovido - Quiz & Flashcards