Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av gunilla - 14 augusti 2009 19:57

Jag sitter här och experimenterar vid datorn, då får jag nyplockade hallon,blåbär och vinbär mixat med bananer och yoghurt i en plastmugg. Mmmmmmmm det är så gott.

Ska väl göra saft på de där vinbären idag , läste ett bra recept för det.

Det är i alla fall ca 2 liter bär så det går ju bra, fast det blir ju inte mycket saft egentligen, men det brukar ju bli rätt gott.

Jag är nog egentligen en älskare av de svarta vinbären.




Av gunilla - 14 augusti 2009 16:05

Jag måste passa på att varna er för alla dessa förädiska getingar som är i farten nu. Alla djur och barn som är ute hela dagarna. Ja vi vuxna också förresten.

Köp hem salubrin, det är bra mot insektsbett och för mycket solande!

 Jag tänker på dem som är mer otåliga,allergiska och de som är extra känsliga människor att skydda sig mot dessa fulingar!

Ja även vi andra också förstås.






Ovido - Quiz & Flashcards