Liv och Leverne!!!!!

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av gunilla - 14 oktober 2009 10:22

Ja det säger jag då. Jag tänkte jag skulle ha kollat på internet sedan ett par timar tillbaka så jag hinner göra det jag ska ska idag.

Denna makapär tar sin tid, och bara jobbar och jobbar. Det kan vara för mycket i denna. Fast just idag när jag har smått om tid så tänkte den nog bara jäklas ett tag.

Vi har en strålande sol efter en kall natt .

Igår var vi på stan en kort stund, vi gick in och kikade på den nyöppnade Zoo-affären som delar sin affärsareal med nyöppnade barnens hus.

Vilket utbud de hade på sällskapsdjur, där fanns hundgodis i lösvikt, och massor av mat till diverse djur. Det fanns också smådjur och kaniner som satt i sina burar, de var så söta så. Ja sedan i ett annat rum hade de ställt olika slag av parakiter / fåglar. Det hördes lång väg må ni tro. Nu blev det en snabbis på den affären men det ska nog bli flera besök i den så småningom.

Jag kan bara inte fåörstå hur barnens hus fick plats med allt på den andra sidan för de flyttade från världens stora lokaler, där var det grejer alltså, men det går nog det också. De får kanske mer kunder där de är nu förresten, för den förra butiken låg lite utanför stan.


Ovido - Quiz & Flashcards